woensdag 8 juli 2015

Weekly Challenge: I am the Diva : gebruik rood en blauw

For me this was a real challenge. I rarely use colors. Thanks Jen, I enjoyed the challenge made on a prestrung zendala tile with crayons, micronpen and identy pen in the colors red en blue. Het was een leuke challenge om te doen: kleuren rood en blauw gebruiken . Ik gebruik niet zo vaak kleuren, ga het nu zeker en vast meer doen,  ( een kwestie van "durven?") Deze challenge is getekend op  een prestrung zendala tile

10 opmerkingen:

  1. Een echte nederlandse zendala in rood wit en blauw. Ziet er prachtig uit Stella, zeker vaker doen, ik doe het met vlagen veel en dan weer eens wat minder, ik vind schaduwen met kleur altijd weer een nieuwe uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Diana, ik heb rood en blauw maar aanhouden. Ben nu van plan om ook de gekleurde Micronpennen te kopen. Zie dat velen die gebruiken.

      Verwijderen
  2. Wonderful. Love the dimensional look to this one :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige Zendala, de Printemps in de achtergrond geeft het extra diepte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Heel mooi gebruik van de kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet ook deze er weer mooi uit. Ik vind het heerlijk om jouw prachtige werk te bekijken.
    Hopelijk tot ziens.
    Liefs, Nel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. The blue and red are beautiful and having the black ink really adds something too!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thanks for all the nice compliments

    BeantwoordenVerwijderen