zaterdag 23 mei 2015

21 mei: Libellebeursdag in Almere ( Nederland) Een zonnige dag met heel veel belangstellenden voor de tekentechniek Zentangle. Het was voor mij een bijzonder leuke ervaring om 6 Zentangle workshops van 50 minuten te geven aan vele enthousiaste dames. Er werd hard gewerkt en de sfeer was uitermate plezierig. Moe maar zeer voldaan sloot ik de succesvolle dag af. Met dank aan het enthousiaste team van Sakura. Hieronder een kleine selectie van de foto's. Ik moest een keuze maken uit de vele prachtige tiles die de workshopdames hebben gemaakt. Ik ben bijzonder trots op hen. Dank jullie wel voor alle aandacht en het tonen van jullie eigen creativiteit. Wil je een foto ontvangen die niet geplaatst is? Stuur dan gerust een email. (stell49@outlook.com).
May 21:Libelle Trading Day in Almere (Netherlands) A sunny day with lots of interested people to who made their first Zentangle tile. For me it was a very nice experience to give 6 Zentangle workshops in 50 minutes to many enthusiastic ladies. We worked hard and the atmosphere was very enjoyable. Tired but very satisfied I finished the successful day. Thanks to the enthusiastic team of Sakura and the nice ladies who made their first tile!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten